Ahad, Mei 02, 2010

ishh!

day by day. pergi macam tu je. sebab xtau da nak watpe ngn day2 tu. hari2 aku makin lame makin sedih. ntah la sama ada perasaan aku atau ia memang betul2 terjadi. aku rase diri ni semakin dipinggirkan oleh seseorang. aku rasa macam ada orang sengaja ambil kesempatan atas diri aku yang lemah ni. mentang2 lah hati aku ni lembut. suka2 kau je nak ambik kesempatan. tapi tak pe. bumi ni berputar bulat. satu hari nanti apa yang jadi kat aku kemungkinan akan terjadi dekat kau pulak. sabar je beb. ALLAH tu maha adil. mungkin ape yang jadi kat aku sekarang ni atas kesilapan yang pernah aku buat dulu. sekarang ni aku betul2 da insaf, perkara yang dulu xmungkin akan jadi lagi kecuali keadaan memaksa. sekarang ni keadaan betul2 memaksa aku, tapi aku kena sabar, chillax, xboleh ikut kan perasaan sangat. buruk padahnya nanti.
so aku sekarang ini ibarat menanti bulan jatuh ke riba, tggu sesuatu yang xmungkin terjadi. macam tunggul je rasa sekarang ni. macam orang bodoh. tapi xpe, mungkin ade hikmah di sebalik kejadian yang jadi kat aku sekarang ni.

dush! dush!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan