Isnin, Mei 28, 2012

hidup ni memang kadang-kadang ada mase dia tak adil dan ada masa adil, tapi bagi diri aku, hidup aku lebih kepada tidak adil. kenapa perlu memberitahu bercerita tentang orang len sedang kan aku mengharapkan sesuatu itu selepas diberi harapan menggunung. sebab tu aku cakap tak adil sebab aku diberi harapan tapi orang len lak yang dapat sedangkan orang len tu xde kna mengena ngan aku pun. jadi kesimpulan sekarang pe kaitan orang tu ngan aku. xpela, da rezeki berpihak pada dia, segala kerja yang dia buat akan dapat perhatian dari pihak atasan, aku punye keje orang langsung xnampak. jadi lepas ni aku cuma akan wat keje yang patut aku buat sahaja, kalau kau nak suruh aku buat aku akan cakap cm ni "AKU CUMA ORANG BIASA YANG TAK LAYAK NAK WAT KEJE KAU, KALU AKU WAT PUN APE YANG AKU DAPAT, AKU CUMA DAPAT PENAT SAHAJA!! KAU DAPAT APA, KAU CUMA RELAX GOYANG KAKI" so lepas ni i just do my work, not your work.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan