Sabtu, September 29, 2012

no respect

hati ni tersangat la perit, sadis nak lalui hari2 yang mendatang. sangat2 tertekan dengan keadaan sekarang yang tersangat la tak seronok. suasana kat tempat keje yang semakin hari semakin membebankan kepala otak ni. rasa nak amik cuti seumur hidup. tapi pe boleh buat cuma 2 je hasil rezeki aku sekarang ni. tersangat la rasa malang bila bekerja 1bumbung ngan orang yang bodoh sombong. aku sendiri xfaham kenapa orang macam dia tu boleh naik pangkat sedangkan 1 keje pun dia tak tau buat. ape la yang orang atas da nampak kat diri dia 2. semakin hari semakin benci nak menghadap muka dia, semakin benci nak pergi keje. jadi semakin benci semakin menyampah tahap maksimum lepas dia sound aku. hoiiii !!! kau ingat aku ni xde hati ngan perasaan ke, tahap kesabaran aku ada had. kau ingat dengan pangkat yang kau ada 2 kau ada hak nak sound marah2 aku. kalu aku buat silap aku boleh terima kau nk marah aku, tapi kau marah aku atas sebab apa? aku langsung xbagi masalah pun kt kau. sumpah, lepas ni aku xkan hormat da kat kau walaupun kau orang atasan aku, orang macam kau xperlu dihormat. keputusan muktamad!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan