Selasa, Disember 01, 2009

di tujukan khas buat seseorang yg bernama manusia

: wahai manusia,ape yg ko da wt kt aku ha??
: wahai manusia,ko pkir aku ni bodo ke..(hello,aku ade otak,bley pkir la,dlu mgkin
aku ni agk kelembapan,tp skg bateri dlm kepale otak aku ni da cas ngn bateri yg
berkuase tggi,tahan lame)
: wahai manusia,ko ingt aku ni jenis pompuan yg mcm mne ha, aku ni ade hati ngn
perasaan, i got a feeling taw,so jgn sesekali ko men2 kn hati aku.
: wahai manusia,kalu nk jd player pn pndai2 la sorok ini x terang terangan wt dpan
aku, ko 2 sbnr nye yg buduh.
: wahai manusia,ko ingt ko tu bgus sgt ke ha?
: wahai manusia,aku benci gile babeng kt ko la,pegi mam*** la ko.
: wahai manusia,jgn sesekali da ko muncul dalam hidup aku,ko tu da bnyak wat
hidup aku mnderita.
: wahai manusia,ko mmg manusia berjenis celaka, *** ,dan yg sewaktu dgn nye.
: wahai manusia, hmmm..da la aku mls r nk fkir psal ko da,skg pada masa dan tika ini
u just GET OUT from my life.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan