Rabu, Disember 02, 2009

friends..thanks for everything..

kawan kerana teman,
kasih kerana sayang,
cinta kerana perasaan,
yg penting kita fhm,
tnpa kawan,
kita keseorangan.

btul ke ayat ni?hmm...bg aku ayt ni tersangat la btul nye. tnpa kwan kite akn keseorangan. selain mak ayh,adik beradik n fmly kte yg len, kwn adalah segala-gala nye. tmpt kite luah kn segala masalah yg ade dlm hati ni,x kire la sedih ke,gumbira ke, sume nye kita akn cite kn. Kawan,kalu gduh2 2 biase la,sdg kn lidah lg tergigit, ni kn kite sbagai kawan kn, slah faham tu prkara biase la,buat salah?sume org pn buat slah. kawan mase gumbira,kawan mase sedih adalah kawan yg btul2 sejati. ade untuk kite sepanjang mse bile diperlukan.
Kawan aku?aku syg diorg sgt2,ble jauh je mesti rindu gle kt diorg,yela xde kawan nk gduh,xde kawan nk nk mngumpat,gosip2,xde kawan nk gelak sme2..mcm2 la lg. diorg terlalu baik untuk aku,kt diorg la aku selalu luah kn masalah,kdg2 jd tmpat aku lpas kn geram gk, huhuhu!!

hari ni masalah aku semakin teruk,aku luah kt korg sume jgk sbb xtau da nk cite kt spe. korg2 sume,time ksih la byak2 sbb sudi jgk dgr masalah aku ni walaupun kite hnya bermesej-mesejan je,tp 2 da ckup berbaloi sbb korg sume pndengar yg setia dan pemberi cadangan yg amat bernas,wakakaka!!!korg sekurang-kurgnye da wt aku ni ade ckit perasaan gumbira saat2 aku tgh cdey gile babeng ni,wat aku senyum,wat aku ketawa.thanks korg.

kitorg ni klu kua tu mesti kua sme2,klu sorg xde xlgkap rse. mkan?mesti kne mkn sme2, kitorg sume ni kaki makan,tgk perut la beb,perut sorang2 mcm tong drum,sehari tu 3,4 kli bley makan. Dan yg paling penting skali kitorg sume ni 1kepale,bkn nye byak bdn ngn 1kepale tp perangai 2 dkt2 sme,sume nye gile2.
aku harap sgt2 persahabatan ni kekal sampai hujung nyawa,xde ape yg bley pisahkn kite sume kecuali ajal maut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan