Isnin, Disember 14, 2009

tajuk ape ntah aku nk letak.

da lme aku x meng update blog ni, yela hari2 yg berlalu pn same je, xde pape yang berubah pn, membosankan je. aku ni macam ni je la.
da lame betul aku rase aku duduk kt umah ni tanpa berbuat apa2, mmg patut pn aku bosan. aku menghabiskan mase dgn makan tido, diulangi, makan tido, diulangi lagi sekali, makan tido, 2 je la keje yg berfaedah yg aku dapat buat mase aku kt umah ni.
aku ni bkn nye jenis suke kua jalan2 xde sebab, kua pun bile ade hal yg teramat penting je, kalu x haram aku nk kua uma. bley kire la bape kali je kaki aku ni pijak tanah kt lua 2. aku nk kua pun bkn nye ade member, sume nye xbalik cuti, aku sorang je yag terbongkang kat umah ni ha.
kalu da ade yg balik cuti pn bkn nye reti nk contact aku, yela aku sedar sape aku ni kt hati diorg2 sume, ibarat melukut kat tepi gantang je(menatang ape tu pn aku xtau la,pkai rembat je sbb sdp di dengar).

huh! hari2 yg berlalu begitu menusuk kalbu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan